Kun mietit mitä sä oot ansainnu sun elämässä,ja kuinka pitkälle sä oot päässy omassa elämässä! Voi alkaa ajattelemaan Iloisesti muitakin asioita. Oon luonteeltani tosi ujo ihminen ja Hyvin herkästi saatan vaan alkaa itkemään! En uskalla tutustua ihmisiin kun pelkään sitä jos mua taas satutetaan enemmän! Mä tiedän että mun pitäis luopua peloistani toisia ihmisiä kohtaan että Olisin vielä se ilonen minä itseni! Tai siis tottakai olen nytkin mutta joskus näytän sen vähän turhan huonosti toisille kun Yritän tekohymyä näyttää jos mulla ei oo hyväolo koska en uskalla kertoa siitä miltä musta sillä hetkellä tuntuu! joskus saatan vaan Masennella kotona! ja olla vastaamatta mihikää haluun vaa rauhassa olla vaikka mun pitäis käydä ulkona ja koittaa piristää itteäni! Mä oon onnellinen Omasta poikaystävästä vaikka välillä mulla vaikeeta on Niin koitan kuitenkin Olla se Onnellinen tyttö niiku aina! Mun pitäisi pysyä vahvana mutta joskus se ei onnistu tosta noin vaan! Jokainen ihminen on Erilainen ja näyttää tunteensa eritavalla,joskus pitäis kuitenkin miettiä mitä sitä tekee edes toisen hyväksi!